fredag 30 juli 2010

Vad ska jag skriva i rubrik :o ?

suktad? :P

Gott gott xD



haha. kom inte på något bra i rubrik ! xD

Men ska berätta om idaag.

Först åkte vi till resturangen och jag var INTE alls hungrig, tack vare yougurten..:// dumma yougurt.

Men..Då kom vi dit (jag, mamma, pappa, denise och niklas!) då satt mormor redan och vänta utanför. Vi gick in och alla beställde...utom jag .. jag jag var IIINNTTEEE hungrig.. så jag åt inget..eller jo, lite sallad xD sen orka jag inte mer.

Efter maten gick vi in till mormor i hennes lägenhet och kolla på film, asså ingen film, men kolla på när mamma var liten, hon va JÄTTE gullig. <3 haha, det var jätte kul. sedan åkte Denise och Niklas iväg, då åkte jag, mormor, mamma o pappa till El giganten och mormor köpte en ny TV och något mer. xd har inte så koll. :P Jag var mer intresserad av: Ipod och datorerna. haha. som vanligt.

men sedan åkte vi och lämnade mormor igen, sedan åkte vi och handla mat till ikväll och mys gott. för det är ju FREDAG hallåååå xD Och jag köpte en present till min bästis Therese. för vi har inte träffats på 2 veckor :( Saknar henne såå. nu har jag 3 saker till henne :D. Sakerna får ni veta när hon har fått det, kan ju inte avslöja det nu!

Men när vi kom hem sprang jag lite och mamma o pappa lagade maten, det blev Kött , sallad , beanese sås och sparris. muuums!

Nu sitter jag här och lyssnar på världens bästa låt och skriver i bloggen, bilderna på maten ser ni ju nu. hah. typ högst upp.

Men ikväll ska vi kolla på friidrotten och äta lite mysgott. Mums!

Nu orkar jag inte skriva mer . Se Ya!

Pssssstt! : Kanske ska få en IPod! Asså det var ju så att jag visa ipoden för mormor och hon sa " skriv upp vad det heter så jag vet " " du får önska det i födelsedagspresent! Yiiha . :DD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar