söndag 4 juli 2010

HEMMA!!!


Jaa. Jag är hemma nu, från 3 timmar båttur. och 1 timme bilresa.

Det har inte hänt så mycket mer en det att jag dansa till musik och inne vid gsm.

Mamma har åkt till tebban för att handla.

Men i gotland har jag köpt lite nya saker. 2 tröjor och ett tur armband, armbandet kom från: Solkristallen. En väldigt dyr butik.

och så köpte jag ett rosa halsband som ingick rosa örhängen. För 40:- BILLIGT VA!

Just nu vet jag faktiskt INTE alls vad jag ska göra. Kanske ska gå ut en stund eller nått. Orkar inte skriva mer.

Det blev så kort så jag skriver mer ikväll också. Ses ikväll.

Kram<33

3 kommentarer:

  1. Ska bara testa om det funkar.

    SvaraRadera
  2. Hahahaha ome, du bloggar fast får inte EN ENDA komentar!!!!! hahahhahahhaha OME!

    SvaraRadera
  3. Det är kul att blogga . lol

    SvaraRadera