fredag 2 juli 2010

Några inlägg jag skrivit.


Jag har skrivit så några inlägg :( Men nu ska jag försöka skriva mera!

Igår var det mammas och pappas bröllops dag så kunde inte skriva då. Men det var ändå jätte kul! vi var på Tofta och bada i pool. ;')
Sen åt vi lunch där också. Jag åt Club sandwitch, pappa med, mamma, denise, nathalie åt sallad.

Senare på kvällen eller när det var middagstid så åt vi på en dyr god resturang. VÄLDIGT DYRT. Men jätte gott. Jag åt pasta och köttfärsås. Och alla andra tog kött och potatisgratäng. Sen var det efterätt vi överaskade mamma och pappa med. Det var saffrans pannkaka och grädde för jag,denise nathalie, och mamma och pappa. Fast dom åt cheesecake och kladdkaka också! Priset behöver ni inte veta, men ni vet att det var JÄTTE dyrt. hehe

Ja, och idag var vi på stranden i snäck och bada. Det var jätte varmt i havet!!

Fast där vi satt så var det massa små flugor..eller..aa. knott, eller vad man säger. xD

MEn vi höll ut . XD haha.

Vi tog med oss lunch för vi har ätit på resturang så mycket.

---

Men nu sitter jag här med hörlurar och lyssnar på musik. ;')

Har precis ätit middag. Kött och sallad. Mummsii.

Snart ska familjen gå till glassbaren med 140 SORTERS GLASS. Ska nog bara ta 1 kula. MEn det blir svårt ;<

Men jag kan visa en bild när jag , denise och nathalie var ute och tog kort. vi tog mer än 300 bilder. Men jag visar EN nu för att börja med. x) Eller,,,,ni som känner mej kan väl kolla facebook på mina bilder? :)

---

Men nu måste jag nog gå, för jag ska kanske sjunga lite nu!.



Se you too later.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar