torsdag 29 juli 2010

Löösen ordet?!



Asså. Det där var läskigt. Jag kom inte ihåg lösenordet! OMG. jag har inte varit inne på jätte länge på grund av det. ber om ursäkt för det. Fast jag har ju varit i grekland i en vecka med hela släkten! och det var JÄTTe kul! <3

Kan visa lite bilder. Visar 2 nu, fler i nästa inlägg


---

Aja, iallafall. var jag i tebban idag med denise! och vi kolla runt i lite och denise köpte lite saker. men jag köpte bara en smoothie. Den heter "very berry" Den ä syyyppeeeerr good! Muums. Sedan åkte vi till arninge och kolla efter nya skor till denise. men det fanns inget hon ville ha i hennes storlek , så vi åkte tillbaks till tebban och då köpte hon ett par Converse. <3 Sedan åkte vi hem.

Hemma lyssna jag på musik och rita lite, sedan åt vi mat och det blev Fisksoppa.

---

Nu sitter jag här xD Ska nu gå ut och kolla på friidrott! men vi ses. Tur att jag kom på lösenordet! *Pust ut*

ByeBye


/ Micheeelleee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar