lördag 3 juli 2010

Imorgon..kommer jag!


HAHA.


MEn jag har ju varit i gotland den här veckan. och imorgon bitti ska jag åka hem till stockholm igen! Jag kommer sakna gotland jätte mycket :((

Jag kan berätta om vad som hände idag..eller hände..Men jag menar vad jag gjorde ida'.

Det börja med att jag vakna vid halv 11. ^^ Gick upp, åt frukost och sedan cyklade vi till en strand. MAn var tvungen att gå på en brygga. Annars skulle man få gå på STENAR. MenMen. Jag gick med mamma, ut på bryggan. Mamma vågade doppa sig från stegen till vattnet, men INTE jag. Eller inte där. För det var ju IIIISSS KAAALLLLTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

haha

Men jag gav inte upp. Jag skulle BADA, vare säj jag vill eller inte så jag gick på småstenarna, och doppa MIG! Sedan sola jag. Jag ville läsa en bok. Och mamma sa att hon kunde cykla och hämta den, för hon ville ändå få bra energi. Så hon cykla och hämta min Twilight bok. Så jag låg och läste. Sedan var klockan 4. Då cykla vi hem igen, men denise och nathalie stanna kvar för dom ville sola. Så jag, mamma och pappa cykla hem själva. När jag kom hem gick mamma o pappa och handla sallad. Så när dom kom hem igen åt vi sallad. Det var gott. Vad gjorde vi sen..? jooo , juste. Vi packade för att vi ska ju åka hem imorgon. Japp. Vi skulle gå och äta på en medeltids resturang. Fast den fanns inte kvar?!? det var så typiskt. Men vi gick och åt pizza istället. TVÅ ÅR SEDAN VAR DET SEN JAG ÅT DET!! så det var gott.

Sen gick vi hem och nu sitter jag här och kollar på när jag dansar fuldans xD Kolla vettja.

http://fuldans.se/?v=vetmgtaule

....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar