torsdag 5 augusti 2010

USAIN B0LT OCH SHOOOPPING!





Hej, förlåt att jag inte har skrivit på länge, men har värkligen inte orkat..men,


igår var jag på lilla DN galan och kolla på Emma Green, Carolina klyft och USAIN BOLT!!


Jag åkte dit med mamma, pappa och Therese. Vi ställde oss i kö klockan 5 och det var jättekö för att få Bolts autograf. Men när han kom gick han upp på sceen och det var SJUKT mycket folk. sen skrev han autografer men NAAAJ. det var så många som trängde sig och plötsligt var det flera hundra framför oss. Då gav vi upp och åkte och hämta billjetter till STORA DN galan, pappa får det gratis för han känner dom och han har gjort en T-shirt som BOLT kommer ha på sig på stora DN galan (tror jag) Men pappa har ont i sitt ben för han spela tennis, men han VÄGRAR att gå till doktorn..hmm ;/

men iallafall. Idag, så åkte jag och mamma till stan igen och köpte nya saker.

Silver Tights. 50:- Att.
Rosa tunika. 2 för 129:- KAPPAHL
Tränings Set, Tröja och byxor (ÄKTA) 399:- Stadium
PUMA gympaskor (jätte sköna) 399:- (ord.1400.) Stadium
Sprite läppsyl 25.90:- KAPPAHL

Hah. sen åkte vi hem. och då va jag med therese och mamma träna , och nu är nathalie här och vi har köpt glass för glassbilen kom! men nu måste jag sluta, men jag skriver imorgon? keeej<33

SEs.


/MICheeelleeeeeeeeeeeee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar